wtorek, 1 listopada 2011

Tańcząca z jeleniami...




Ahh... piękna jesieni... jesteś;)
Mimo tego nostalgicznego dnia, mam dziś dość słoneczny nastrój. W Irlandii takich dni jak dzisiejszy jest jak na lekarstwo, z przyjemnością zatem zażywałam melatoniny na zapas;)
Kilka dni temu przyszła do mnie paczka urodzinowa, a w niej komplecik czapa z kominem od mojej mamy, mam tego więcej... dziś wybrałam limonkowy;) moja mamusia dzierga te cuda, mam sporo szczęścia, bo jest emerytowaną krawcową i ma czas, żeby coś dla mnie uszyć lub wydziergać. No ale niestety nie jestem na miejscu, także mojej siostrze przypada pierwszeństwo;)
Kilka rzeczy mojej mamki można znaleźć tu: http://moda.allegro.pl/listing.php/user?us_id=23489144
W Phoenix Parku równie aktywnie co ja z pogody korzystały jelonki.















                                                          W razie jakby to kogoś interesowało:
                                                           zielony komplecik: moja maminka
                                                           złoty sweterek: new look
                                                           czerwona maxi skirt: atmosphere
                                                           buty: new look
                                                           kożuszek: awear
                                                           pasek: atmosphere
                                                           okulary: kupione za grosze "ray bany" ;) w Tajlandii
                                                           naszyjnik: awear
                                                           torebka: sh
W drodze powrotnej jakimś cudem znalazłam się w H&M, zainspirowana jeleniami oto co wybrałam-nie mogło być inaczej;) czyż nie cudny?

13 komentarzy:

  1. świetny ten "jeleniowaty" sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Optymizm, że hohoh i nic dziwnego, piękne kolory w stylizacji i te jelonki - świetny widok!

    OdpowiedzUsuń
  3. caly stroj mi sie bardzo podoba. kolory jesieni, a jednoczesnie takie zywe i energiczne! No i jelonki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja droga,nie ma czego zazdrościć:*!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, u Ciebie faktycznie sliczna jesien. U mnie nie jest tak kolowowo. Pada, chlapa, mgla. :(

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale soczyste kolory!

    uwielbiam takie! :D

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już obserwuję, ale ty niestety jeszcze nie :<

    OdpowiedzUsuń
  9. zaprojektowałam ją i uszyłam dla takiej pani z sąsiedniego miasta :) nie ma jej w sklepach.
    zielony komplecik super! ciekawie się prezentuję z resztą stroju :))

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)
    oldschoolday.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Kllaudia ♥.

    OdpowiedzUsuń
  11. super sweterek
    zapraszam i obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  12. What an awesome Outfit!! The way you combined the colours is really perfect!! Love your skirt and jumper!! Your hairstyle is great!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń