piątek, 9 września 2011

Moje MUST-HAVES na jesień

Ahh.... gdybym to ja miała... więcej pieniążków do wydania;) to moja lista byłaby sporo dłuższaaaaaa
Zaraz, zaraz jak to leciało? nie liczy się ilość tylko jakość tak? w sensie znjadę parę fajnych, naprawdę fajnych, przemyślanych rzeczy to będę miała z tego większą radość i pożytek czyż nie? Kaśka, ale przecież zawsze tak mówisz, a potem kończy się stertą niepotrzebnych, bzdurnych, do niczego nie pasujących ubrań!
-no tak
wrr...
obiecuję tym razem tak nie będzie;) to jest moje postanowienie "powakacyjne"!
oto moja dość ogólna lista:
Zamierzam zakupić szyfonową bluzkę z długim rękawem, wiązaną przy szyi. W takim lub podobnym kolorze. Ta konkretna jest z awear.

asos.com

Sukienkę o takim fasonie, być może inny wzór, lub zupełnie gładki kolor. Na www.awear.ie mają na nie sporą przecenę! 

Jeśli chodzi o torebki, to podaba mi się mnóstwo, także muszę to jeszcze dobrze przemyśleć.


asos.com

Te czarne ankle wedges są no 1 na mojej liście.

W tej stylizacji podoba mi się absolutnie wszystko. No comments!

asos.com

asos.com

asos.com

Spódnicę w długości MIDI muszę mieć, widziałam świetne w ostatnim brytyjskim VOGUE'u... inspirujące;)

Skarpeciochy poszukam w Primarku, będzie taniej;)


asos.com

asos.com

Zastrzegam, że lista must-have'ów nie jest jeszcze zamknięta, ani zupełnie sprecyzowana;) sprytnie co?
Do tej pory ciąglę rozglądałam się za letnimi rzeczami, bo moje wakacje jeszcze nie nadeszły...;( ciągle czekam, jeszcze tylko tydzień... jak wróce, zamierzam skompletować jesienną garderobę.

1 komentarz: