piątek, 14 października 2011

pierwsze jesienne zakupy

No i stało się! Mam już kilka pierwszych rzeczy na jesienny sezon;) normalnie chyba bym jeszcze poczekała na przeceny, choć i tak większość sklepów już zaczęła mid-season sale... ja natomiast miałam kupon rabatowy na 20% do New Look'a oraz trafiłam fantastyczną ofertę na asos.com, a mianowicie jeden dzień przez kilka godzin ok 50 różnych rzeczy można było kupić za nawet 80% mniej!!! NAPRAWDĘ. Warto śledzić asos'a na facebook'u. Moje zdobycze:
Boyfriend blazer asos.com 12 euro 

Bluza asos.com 6 euro !!! naprawdę !


zielone chinosy z New Looka ok. 26e z moją zniżką


ta bluzka była na przecenie za 8 euro

gold cropped jumper ok. 26 e ze zniżką (normalnie 32,99)


New Look, 27 e


naszyjnik sowa 10 e w AWear

kolczyki także AWear (buy 1 get 2nd half price) 3 euro


żółty top 3e w New Look'u, a torebkę mam już jakiś czas, Primark 9 eurasków


9 komentarzy:

  1. bluza i buty zawladnely moim serduchem! moze u mnie w miescie w new looku znajde takie butki:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza z reniferkiem jest po prostu urocza :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza jest świetna! Zazdroszczę Ci jej :) Najchętniej to bym Ci ją zabrała! :D
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, dziękuję za odwiedziny, także pozwolę sobie zostać u Ciebie, zkaupy na jesień jak najbardziej udane, sama bym chciała takie większe zakupki.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor marynarki jest przecudowny ale i tak najbardziej podoba mi się Twoja torebka :0

    www.milavojtowicz.blogspot.com my blog with DIY

    OdpowiedzUsuń
  6. marynarka i biżuteria super:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  7. udane zakupy ;) bardzo fajne rzeczy wybrałaś ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy ja choruję i szukam sówek ooo

    OdpowiedzUsuń